Sunday, September 17, 2006

大埔 vs 傑志

一切從尋日開始講起。

經過第一場之後,球迷熱情驟減,當然,我呢d本地波支持者(!),係仍然會入場既,係個個有故缺席或無故缺席下,傳說中既淫泰突然殺出,最終成行都叫有「三劍客」(!)。

Photobucket - Video and Image Hosting

icq黎講,你可以見到我對於星期六要近工係幾灰。

冇錯,因為係第一次,雖則有大家都同我講星期六唔駛九點,十點之前返到就可以,但我都為免有意外,今朝九點三已經返到。

最灰既係,到左十點幾都係得我一個……我懷疑公司係走左兩個人,而果兩個人本身都係呢個禮拜出週……最終老闆未夠十一點都返黎。即係,有三個同事係同時短週……今日員工只有我一個……

Photobucket - Video and Image Hosting

係我閂首研究呢個森比安既圖書館係點樣可以印出多行文字,以及點解我連改個父與子兩個class都無法順利compile時,悶悶地都影左兩張相,當然,聲音要經過特別處理喇。

唔。

Photobucket - Video and Image Hosting

尚算準時咁到左球場,入到去都見到陳旭智係到了。當然,對手係傑志之餘,仲要排個正常陣,隱約記得既只係收起左司徒文俊(但唔記得出返邊個……我心繫大埔丫嘛,佢有兩個正選調動)。


陳旭智俾基夫放甩射入!型!之後仲要被鬼蓄傷出!要被性虐待救傷隊聖約一返!仲要傷出後球隊真係如我地所料入返一粒!

Photobucket - Video and Image Hosting

上場都唔明顯,但今場就真係睇到蘇來強係定檔過其他人的。我始終覺得大埔仍然有一段進步空間,唔係話抽水,話佢地唔掂所以大把進步空間。而係我覺得佢地仍然見緊張同唔夠放的。做乜野都係,由緊張變成亢奮就係表演既時間,但由緊張變成患得患失就可以收皮的了。

但今場,下半場傑志收手慢慢黎之後,有空間之下其實大埔都見到係踢得放左d了。

我記得佢地既目標好清晰,就係要有分,咁下場對聯華真係要加把勁了。(其實都係稍大既細路去恰細路而已)

尾場晨曦對流浪,流浪出返正選陣,踢得好返。晨曦黎講,兵源真係好有問題,中場係幾好猜,但鋒線唔夠銳利,馬斯奧呢種踢法,你點都要搵個人幫到佢開路的,但朱兆基點會係呢個人呢下?同埋今日真係俾我確認到,靚焜真係明顯細粒過朱兆基,睇電視朱兆基真係好細粒的……不過晨曦係有d果種常見錯誤,贏一粒之後唔夠決心入多粒,慢慢連開波果段組織都冇,到俾動作緩慢到可比安德列既蘭高域兩次妙射十二碼後先去谷(第一次唔算,點知第二次同樣射果個位同樣柱哂邊陳家麒同樣撲0岩邊亦同樣入網!),呢個時候都沉返哂落黎,谷、谷、谷,谷what?

加油吧劉強耀仔,大吉我真係心淡左了,落場仍然有初出度既拼勁,但聽落場外黎講佢真係唔見得有心了。

完場我地去左同楊志國食飯,佢扮哂野話想入場睇,但又明明可以黎又用籍口推遲呀下!

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget