Sunday, September 24, 2006

Oh watch out! 20060924

you rock 'n' rollers!

0岩0岩睇左套b級科幻片呀下,叫The Faculty。主角包括有未紅時既哈比人伊利亞活及佐殊夏歷、未來戰士2既奸機械人等等(即係, 我淨係認得佢地三個囉,其實仲有第一個被隊死既老師,我認得佢的,做Big Daddy入面做阿當山特拿個好朋友嘛)。

查資料原來導演就係羅拔洛迪古斯,即係昆頓塔倫天奴個好朋友,拍Sin City果個。如果大家記得Sin City片頭果段Customer is always right出現以及最尾係lift到扮醫生搵Becky既殺手,就係佐殊夏歷,而且係友情唔收錢咁幫洛迪古斯拍的,要黎說服Frank Miller俾佢拍Sin City用的。當然,哈比人亦都係有份拍Sin City的,做食人魔Kevin嘛。

片尾曲第一首竟然俾我聽到Liam Gallagher把聲,但我唔記得既歌!原來係收錄係Masterplan的,呢隻碟我有的!但真係聽得比較少了,搵日拎返出黎聽呀下。

之後果首,就係我頭先唱果首了!David Bowie既Changes,Ch-Ch-Ch-Changes!如果大家有睇開CSI,唔知邊輯既其中一集講變性定易服既,就係用呢首歌既chorus第一句做Title,入面都有用到首歌。(真係!我跟本冇睇CSI!但我仍然可以好記得呢D野!)

但呢到個片尾係Cover Version,唔知邊個唱的。唔,記得荷里玉版哥斯拉既片尾,都係有一首Cover David Bowie的,果首就係"Heroes"。

再早一排,又係睇有線,睇左呢個The Big Hit,無字頭四殺手!呢套真係正到爆!笑Q死我,完全係亂黎的!認得既人就只有麥克華堡。

睇下d料先過癮,導師係香港人,最後俾我搵到佢既中文名,叫黃志強,我係有線睇過一套又係古古怪怪既舊片,有呂良偉同高雄既,叫打擂台!呢套個故仔又係古靈精怪,科幻、武打、毒品共冶一爐,本身我見到呢d咁舊既片都會轉台,但呢套唔睇唔睇都忍唔住睇左好一陣子的。

對唔住,我係鍾意d怪怪地既野的。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget