Tuesday, September 12, 2006

是日隨想 - 星味

見到周慧敏既廣告。我相信,由我呢一代向上計起,都唔少人封過佢做女神。

我突然醒起,呢類學生情人少男殺手玉女掌門,直到我都仲有留意既情況下,周慧敏、楊采妮、梁詠琪都可以講係其中三個,但係大家留意!我三個都未曾迷過的!甚至乎,我係三個都有少少討厭既感覺!原因?唔知喎。但而家對周慧敏都堂算有返好感,楊采妮結婚以後都冇乜野,但梁詠琪倒是從來沒有半點少d唔討厭。

好奇怪呀呵?係囉。我記得,我果陣做暑期工,果陣d同事成班都係女人,年齡偏大,有個師奶同事問我,你地而家d男仔鍾意邊個架呢?「……」我真係唔識答……因為我真係唔知,但好快都有一個女同事搶答:「而家d男仔個個都鍾意梁詠琪架啦。係咪呀?」「係呀……」吾敷衍之。

最近,少男殺手同玉女掌門似乎大有分家既趨勢。的而且確,以前玉女掌門是註定少女Fans,據我研究所得,係因為女人都善妒。所有最大聲小d玉女明星扮斯文既女仔都係扮斯文但又唔夠人地玉女既表表姐,多數都係發現點扮都唔夠人玉,扮極都只係肉,因此深恨之。另一方面,男人都漸漸傾向唔鍾意玉女,鍾意d走淫蕩路線,亦係有跡可尋。

講開又講,有冇人真係去有睇Femme Fatale個Music Video?(Click 隔離個Label "VU")有冇人留意,係最後,有一句Nico係入慢左的,Lou Reed手擰轉頭望佢,Nico又望返住Lou Reed,之後私自Skip左一兩句冇唱。Nico回頭呢一望,配合佢全場Q起對手,真係型到冇朋友。而家d女歌星甩左一句會點呢?一係咪詐唔知囉,都仲好,「喪笑」就仲乞人憎了!但Nico呢一下唔掩飾又唔失控但略帶自我的佻皮,配合埋台上既一份斯斯然然淡淡定定,呢d就係由骨子裡自然而發的星味及內涵了!冇得呃的!唔係好似果d「可愛」「自然」咁可以裝的(仲唔掂既係,有d人打假球都打到出哂面啊!) (拉遠少少,櫻井和壽係DVD都有一句甩嘴,佢都不禁趣怪地一笑先繼續唱落去,拿,呢d又係星味。當然你話同Nico好唔同,係架,Nico果種感覺係冷艷,櫻井係親切,好唔同,但一樣咁有味呀下)

想起而家d女明星呀下,明明「慾女」扮「玉女」封哂「聖」其實應該封「性」果d,又想起早排有女歌手大談處女膜、又有個人地話佢A級佢就話乜得咁細咋咩,對,很自然很率性啊!但就係失去左星味,更不要談自然而黎既星味了。

星味黎講,我覺得最重要既元素就係一份可膜拜性,有一種唔平凡先可以有既氣質。你話唔興咩?不見得,今時今日仍然好多人鍾意張國榮、劉德華、王菲以呢類星味十足既「偶像」。問題係,而家d明星重視係入屋,仲係要入d發育都未完成既兒童既屋,d所謂偶像都冇一份星味,變左同你隔離屋個港女/MK仔一樣。有親切感咩?係掛,我唔知有乜咁吸引,正如我完全唔覺得隔離屋個港女/MK仔有乜咁吸引。

唉,可能我真係老喇。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget