Sunday, September 03, 2006

舊文重溫(1)

2003 年 06 月 10 日 星期二 【晴】

某年某月某凌晨三點半,工業七台,頻道259.4,節目《林記談情地帶》,主持:林記。

林記:返到黎直播室,0岩0岩聽完既歌係《少理阿爸》,大家都要記住,唔好掛住拍拖就少理阿爸呀,唔係就正不佳了。好喇,繼續Phone-in時間,電話旁邊有一杯奶茶同一件蛋治……唔,打上黎既聽眾係姐夫。喂?姐夫?聽唔聽到呀?

……(十秒鐘既寂靜無聲,令孤寂既夜晚倍添無奈)

林記:小喇叭……咁我地去聽多隻歌先,不如就聽古仔既今期流……

姐夫:喂?我係姐夫。

林記:鄒生,下次唔好再浪費我地寶貴既時間,快少少出聲唔該。好喇,姐夫你又有乜愛情煩惱呢?

姐夫:我俾條女飛左呀,其實佢仲愛我架呵?

林記:應該唔喇,愛你又會飛你?你估拍戲咩。

姐夫:唔係喎,可能只係想我乙水下佢姐,佢應該仲愛我架呵?

林記:咁佢無啦啦做乜要飛你先?

姐夫:佢話我正不佳,又多壞習慣喎。其實我都唔係好多壞習慣姐,去廁所唔閂門、去完唔洗手、出街例遲半粒鐘、一條底褲著成個禮拜唔洗、出街四圍鴿女、係條街大大聲講粗口咁囉。

林記:大早你講個D壞習慣我全部都有,唔怪得我都溝唔到女啦……講返你果筆先,咁你都抵俾人飛啦。

姐夫:可能佢只係想迫我改哂D壞習慣,之後同返我一齊呢?

林記:咁你有冇改丫?

姐夫:有呀。

林記:咁你有冇話佢知。

姐夫:有呀。

林記:咁佢有冇同返你一齊?

姐夫:冇喎。佢話佢已經同好有錢果個萬甘油王子一齊,仲好好感情。

林記:咁你收得皮啦。

姐夫:唔係喎,可能佢只係想呃個萬甘油王子既錢,再返黎我身邊呢?

林記:有冇咁理想呀,你唔好話佢俾個皇帝你做。

姐夫:都有可能喎,可能佢同萬甘油王子只係俾皇帝我做既第一步,佢其實好愛我架。

林記:挑……

姐夫:講到尾,你覺得佢仲愛唔愛我?

林記:唔愛。

姐夫:唔係喎,你問心丫?

林記:唔愛。

姐夫:都叫你問心咯,唔好玩啦。

林記:唔愛。

姐夫:妖,我話叫你問心呀,我信你喎!

林記:……愛囉咁。

姐夫:拿!我都話架啦!

林記:你一早有答案仲打上黎做乜七呀?拎我黎消遣呀?

姐夫:唔係呀,我想聽下其他人既客觀意見丫嘛。而家你都話佢愛我,我就肯定左佢係愛我!

林記:!……你都痴孖筋既,浪費哂我既節目時間。好喇,今日既節目時間已經差唔多,節目結束之前,我送多隻歌比大家,特別點埋俾姐夫,以及之前打黎既肥偉、短成同大粒燊。各位聽眾,送上既係,LMF既《磡家拎》。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget