Monday, September 04, 2006

J-Sound25

http://www.jsound25.com/

喂我真係估唔到喎!

等我開頭仲想推左唔去添,呢間不愧係日本人向既Karaoke!幾多英文歌真係(!)(唔係,我既意思係日本人比香港人喜歡英文歌而已)!喂,我真係覺得,香港既K,呢世都唔會有Walk on the wild side,呢世都唔會有Lust For Life架喎!

連Ziggy Stardust都有!真係可以Ziggy played guitar!

不過尋日我都係小試牛刀點三首而已,無謂悶親同行朋友呀下。

最重要係,我遲大到……約1:45去時代廣場,我1:48先俾電話嘈醒……

我點左呢首呀下!John Entwistle口中既The Kids is Alright!真係對唔住,我來自水塘,一生愛抽水!唔,係我舊果面都講過了,似乎John真係講野講得太少了,如果唔係應該唔會錯得咁搞笑的,完全係少講英文既人會有既錯,就好似吳彦祖明顯係少講廣東話,先會講「好x錯」!全部人都一致通過我地平時……唔……d人平時講粗口唔會係咁講法的。

提一提呀下,隻歌係The Kids are Alright先真!

講開又講,我上次講話Pete Townshend上The Late Show,應該是錯的。佢去見David Letterman係1985, 1989, 1993,起碼前兩次都可以肯定David Letterman係未跳槽,仲主持緊The Late Night的,但我未有心情睇返証實,不過,總之都係David Letterman啦,即係亞視果陣叫既大衛牙擦蘇啦下。

仲有,我尋日記錯左……CSI:Miami主題曲應該係Won't get fooled again,Baba O'Riley應該係CSI:New York既主題曲。咩姐,咁我都冇睇CSI,記錯咪記錯啦!我咁多正經事要記(!),記錯又有幾奇!




No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget