Tuesday, September 05, 2006

頁一堂買殺悶思維

今朝去interview,仲要係響又一城附近,我當然順理成章去行下CD鋪同Page one。

提外話,去In,今次又好好彩!又有Test做!Yeah!四題,有一題係用Java行sql,完全未用過,唔識。最後一題先激死,問MVC Model,我頂,我記得我一年前睇newsgroup見人講過見工問呢様野云云!但我就淨係記得一年前有人講過會問,唔記得我一年前摷完睇完d料嘛!

咁我都有預感可能有Test做,Plan好哂早睡早起睇下notes先出發。到朝早七點幾我先知我JAVA d notes是沒有d/l落黎的,而個web我個ID已經login唔到!但我又冇林到呢份會問我Software Eng d野,我早排已經係阿正同淫泰處班定d 211 notes架啦……唉。

算。

咁其實我,本身並唔算好想買的。其實我覺得,李天命既書黎講,係好睇的。問題係在於,就好似李天命自己講,佢d書唔係小說,唔一定要每一部睇哂先知道講乜,佢話哲道行者係佢果十四部書既主角,我自己覺得,其實睇哲道行者真係好夠,前題係你真係用腦去睇,你係間中有思考佢所講既野。當然,如果你鍾意睇佢d抒情詩句,又鍾意用黎Quotation,咁就當然唔買唔得。(買齊一set黎儲黎講,佢寫唔寫得哂十四部都未可知啊……)而另一方面,其實佢d書娛樂性都係有的,文字好得黎d例子真係好過癮……有錢的確唔怕買。

但係!我發現佢收錄左係科大果次「座談會」既文本!咁我就唔買唔得啦下話!喂,下次有港女黎我屋企,可以拎出黎指俾佢睇:「呢個「座談會」我有去!」嘩!好型呀!好有文化呀!

挑。

本來仲有野想吹下,但好眼訓,收皮了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget