Friday, September 29, 2006

約人黎講 20060929

我都唔知點解呀下,大家都知我係一個好深閏既人,連玩都請我唔郁既。

但唔知點解,最近做左侍衛,做左執行部,只不過服務既唔係一眾皇上咁解。

「喂,不如畢業禮個朝約埋食早餐。」

「好呀!」

「咁你約人丫。」

「頂,睇波己經係我約,做乜食早餐都係我約?」

「你係大佬黎架嘛。」

大佬,唔係坐係到睇班細既做野架咩?真係,你做我地呢d做搞手,搞活動唔係搞d幾個人,一搞就十幾人。而且我通常都係盡搵,因為參與活動既人仕好狗的,好少可主動幫你再約人。例如,佢想阿邊個邊個去佢先去,佢係唔會搵阿邊個邊個,係要等你去搵阿邊個邊個之後再搵返佢之類,真係。

0岩0岩約人,打俾打靶Jason(週雯改,唔關我事),竟然係長途電話,等我之前打過兩次響佢電話添。

講開又講,唔單止人氣不如舊blog,我揀呢到其中一個原因就係鍾意佢d留言,頂,都冇人留既,得一位網友留過而已,大家可見我份人人緣係幾咁差,係如此這般的一條仆街。

唔得,越儲越多野想講,但冇時間好好整理!

又係咁兒吹兩句就算了……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget