Wednesday, September 13, 2006

落狗屎同冥王星黎講

一朝早,落住狗屎行到去火車站,頂佢列車故障,唔怪得越近火車站d人流越奇怪,咁我都走返轉頭去搭巴士,雕喇叭等左幾個字都冇車,越來越大雨我把遮仲開始漏水。當我排到入去第四有瓦遮頭果陣(前面d人上左其他車了),我留意到排頭三個一直都係果三個人。

好喇,270A終於出現,刁,唔埋站既?原來佢認為部車滿哂人。正當我成功將一股怒火壓制返落去既時候,我隔離個男人卻即場小老母,果一下我真係好想笑出黎!有時d野我唔講,始終有人會幫我講的,同我出左啖氣。佢仲要唔係黎來的,小得有原有因既「x你老母x!等x左你半個鐘,你咁x樣走左去!」咪係!你睇,佢小得幾合情理!絕對唔係亂來的!

唔,返幾日工咁就第一次遲到。我都唔記得我係大學第一次遲到係幾時了,但我好記得我返學第三日就第一次走堂。點解?咪又係落大雨囉!返到去對腳濕哂,返hall坐下算數。

我好以冇講過Sailor Pluto再冇份做美少女戰士既問題?我好記得見過有人話,大約係話人類自大可以擅長定義呢d星體乜乜物物,Exact Wording唔記得但大約係呢個意思,即係人類有僭越之嫌。你唔好話你唔明做乜人可以咁做,我都唔係好明點解你會咁講法。大佬,乜野係行星,乜野係矮行星,呢d都係出於人類既認知,只係人類為左方便自己認識呢個宇宙所以作出定義,從萬物異同既特色去做分類。如果你認為咁係有錯,咁真係唔需要返學了。個冥王星唔係放係地球入面,但佢同你屋企塊石屎牆一樣冇分別,同樣只係宇宙入面一件野。咁我亦可以話,我唔明你點解可以妄自尊大咁叫果塊石屎做牆,可以叫姐夫做朋友,但又叫房事龍做淫蟲(其實姐夫都係淫蟲個set入面)。唔好因為冥王星大粒同遙遠過姐夫就當佢威過姐夫先得架,同樣亦唔可因為姐夫短你就睇佢唔起!你地話係咪先?(我實在戒唔到呢d句式,都話睇newsgroup害人……)

講起呢d,我記得行星呢一課係響小六教科書的。小時候既我,因為我家姐大我一書,通常我都會早一年睇左本科學書的。不是嗎?小學d科學書係一年有趣過一年的,咩九大行星,又有講鯨魚、殺人鯨呀咁,幾過癮。其實我份人比較自我中心呀下,我一直以為人人同我一樣,年少無知果陣都會對呢類野好有興趣,例如唔駛特登背都會記得九大行星既排序。

但我係中六果年,先比較認真發現呢d野係who fxcking cares的。果陣我竟然係天文學會的,天文學會學人搞觀星請左個人黎教,d港女同學係咁逗果個人(我記得佢好似細過我地的),叫佢背九大行星次序,佢輕鬆背出黎,眾人大驚。唔,大家都有一個認知,因為香港教育膠味十足,任何野成為學科既時候,佢就會變得沉悶令學生討厭,但佢係課外話動咁d人又未必會討厭的。通識科黎講,會唔會令學生越來越唔識呢下……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget