Thursday, September 07, 2006

I Can't Explain!

點解架呢下?我已經話左舊blog唔會update,仲post埋呢個新blog既link去showhappy果邊。但係!連續兩日果邊既page load都多過呢邊!點解會咁架呢?

Can't explain
I think it's love
Try to say it to you when I feel blue

今日,姐夫吹雞喎!去睇香港 vs 烏茲別克,我呢d香港足球既支持者當然舉腳贊成。(其實非外隊既香港波……我好似好耐冇睇過……)

咁去睇波之前,肥佢地去左魚街,咁我就去左HMV,佢有2 for $130同$190,兩樣都有唔少好野執呀下。本來都忍忍地,點知出事就係,Who's Next同蕉碟也是2 for $130。唉,點忍呀!跟住仲要Diva只需$49……喂!我早兩日係HK Record見到係$75的!又買埋!

但其實,Who's Next黎講,我都有Baba O'Riley同Won't Get Fooled Againz,仲有幾首隻歌在DVD也是有的,但點解Who's Next可以撃敗諸如Pearl Jam同Gun 'n' Roses既精選呢下?

Can't explain
I think it's love
Try to say it to you when I feel blue

呢排真係捨身救港,不停消費喎!

嘩!今晚場波幾多人呀!我地上到山頭剛剛望到球場,聽到唱緊國歌了!之後我排左成四個幾字先買到飛,真係。暗渡陳倉下上左去包廂出面d位,氣氛真係好好,但其實我比較prefer坐下層,臨場感同氣氛都強好多。

陳旭智個朋友真係……波係唔錯的,但d戲就弱d。迫到人地兩黃一紅果下,我真係完全睇唔到有身體接觸,但事後先知原來係吹佢插水的,佢黃左,但對面唔好老脾衝撞球證先兩黃一紅。如果係咁,佢之後另一下仲明顯既做戲,唔駛食多張插水黃牌又真係好彩了。

豪豬可能係香港最後一個有卡士既Keyman了……真係令人感嘆。卓卓同豬仔都「勁到癲」!不過我遠睇真係認唔到係豬仔……仲係到估係咪蕭國基添,但蕭國基好似冇入選好一陣子了?可惜劉強仲未有態……呢個真係近年我最鍾意的本地球員啊!(感覺上耀仔又好似打唔起,細焯又好似唔見得好大突破,大吉又完全唔爭氣咁,你睇我叫得幾親熱,就知我扮支持本地波啦!)

但最重要都係76xx人既氣氛,係香港仲可以去邊到搵呀真係!$20我就可以享受「萬人小」既歡樂。但呢樣都唔係最重要,最重要係成萬人一齊齊心支持港隊!呢d先叫主場!呢d先叫球迷!呢d先係氣勢啊!

不過咁,球證是有偏幫港隊之感的。但豬仔既神勇同卓卓既桑治式演出,你又唔可以話港隊只是夠運。

今季南華大搞,呢兩場港隊既表現又好似沖一沖喜,本地球市可以復甦就真係太好了。

其實好多人都話香港波屎,不知所謂,唔值得支持,唔可以話冇道理。我雖然一直好少入場,但個心從來都冇話值唔值既問題。只要一日仲有本地波,我仍然覺得佢係屬於香港既足球,冇實際既支持但起碼精神上唔會完全將佢同我脫鉤的。雖然對本地波冇對外國波咁熟,但我仍然可以對唔少本地球員既名同踢法有一定印象的。「點解佢咁屎都仲支持呀?」真係:

Can't explain
I think it's love
Try to say it to you when I feel blue

好煩?係。

這是The Who的Debut Single:I Can't Explain的Chorus啊!第一張Single已經咁好,少見的啊!

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget