Friday, September 22, 2006

I'm not an actor I'm not a star

and i don't even have my own car
but i'm hoping so much you'll stay
that you will love me anyway....

唔,來自米高學搖滾的,可識佢地始終學唔識啊!真係好好聽的,可惜只係好聽而已。

突然想講下呢個偷田。咁早排睇d唔知乜野forum,有人就人身攻擊呢個偷田,話佢係淫蟲,惹黎好多人既反擊,例如話佢唱歌好聽咪得,淫唔淫又點之類。

其實我非常懷疑偷田唱歌好唔好聽的,我真係一句都冇聽過。但同樣地,我都係非常唔喜歡偷田的。

我反而又唔係話憎佢係淫,淫唔淫呢d野好少兒科,男人既野一係淫一係唔淫(其實女人都係一樣!不愧係黃興桂,果然有大智慧!),雖然淫既比重大好多呀下(造物主一手做成!)……首先,你固然可以用歌手既角度去衡量一個歌手,但歌手都係人,其實你亦的的確確可以用睇人既一個角度去睇歌手,你明唔明白呀?用C++既角度黎講可以咁:

enum sex{ male, female, yanYiu };

class Human {
public:
string name;
sex gender;
Human(string n, sex s, bool b) { name = n; gender = s; 淫 = b; };
bool is淫(){ return 淫 };
private:
bool 淫;
};

class Singer : public Human{
public:
Singer(string n, sex s, bool b) { name = n; gender = s; 淫 = b; };
bool isGoodSinger() { if (this.name == "偷田") return false; }
};

void main(){
Singer stealTin( "偷田", male, true );
if ( stealTin.is淫() ) //即係,偷田淫既就行下一句
cout << stealTin.name << " 好淫 ";
return;
}

(用呢d例子學OO concept幾有趣味!成Q日用埋d Employee、Manager真係食屎)

明唔明我講乜?唔明呀?好簡單姐!如果你可以因為一個人淫而唔鍾意一個人,你就可以因為淫而唔鍾意一個歌手,因為一個歌手都係人!唔代表佢唱得好我就唔可以唔鍾意佢的。

但其實,我唔鍾意偷田,唔好話同唱歌,同淫唔淫都冇關。淫泰夠淫啦,但我冇唔鍾意淫泰呀。個問題係,我身邊大把淫人,邊個淫邊個唔淫我輕鬆可以感受,恕我實質証據唔夠記者多,我冇去偷拍佢又冇摷佢垃圾桶,但我感覺到偷田是淫的(佢食林丸果單好似否認唔到?)。唔,但佢竟然係走怕醜仔路線,一行出黎又話同mv女角親密d都面紅!我頂!High到面紅咋掛?唔好玩啦!

大家明唔明,我唔介意人地淫唔介意人地仆街,我成日話鍾意果d咁既rock 'n' rollers唔通唔淫唔仆街咩?個個都淫個個都仆街。問題係,你唔會去嫌一個屎坑臭的,佢擺明係個屎坑,臭咪臭囉,你地話係咪先。但,你明明係屎坑,扮乜x野飯煲先?我絕對拒抗一個屎坑係到扮飯煲,我睇黎com得幾耐,到時俾人打開,焗住咁耐果陣臭味肯定令人作嘔了。

講多少少C++丫:

void main(){
Human shortShing( "短成", male, true );
if ( !shortShing.isGoodSinger() ) //!即係not,短成唱歌唔掂就行下一句
cout << shortShing.name << " 正仆街 ";
return;
}

以上呢段係compile error既,點解?留意下isGoodSinger,只係屬於Singer,唔屬於Human,因為Singer係Human,但Human唔係Singer。喂!你唔好睇落好似好簡單呀!我今時今日呢份工有得撈都係靠呢個concept(4題我識得2題……呢條都搞唔掂真係可以返屋企的……)!咁當然,我做個test果條d code就冇咁簡單,但只係多好多code行好多野黎fake下你,個Concept仍然係,人唔係歌手,但歌手係人。

同樣情況仲有著褲城,我頂,三十歲前唔失身!你做乜姐係到?呢d真係呃fans tum靚妹無所不用其極,最乞人憎係之後仲要捉姦在床,之後仲要扮受害者係到兜,真係問你死未。

所有呢d行為都不如万刀甲來得痛快直接!「Stepee佢地都成日著T-Back架啦?」「你又知?」「…………(賴野了)」(呢個水真係抽極都有,越抽越有,Positive Feedback來的,正式係抽一世的水!)

講又呢d八卦新聞,又講下吳唱K,佢將Johnny Depp讀左做Johnny Deep,引黎好多人笑。其實我覺得,咁樣笑人又好似唔係幾好。即係呢d人名既野,係比較難發音的。你唔好話Depp呢d性,好多港女自稱Joan、Jacqueline、Katherine,男仔名如Howard、Tobias甚至David都常有讀錯,而錯果陣就會話「差不多」、「名係我作我鍾意點叫都得」,又為可要難為吳唱K呢?

佢錯,係錯在唔識讀都要讀姐……鬼佬名,有懷疑果陣真係唔好亂咁公開讀啊!

Nico,大家又會點讀呢?

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget