Thursday, September 21, 2006

Now you suck your lemon peel dry...

So why not get high?

唔,咁樣起題咪仲好,好過果d乜鬼隨想。呢首係Lou Reed既Goodnight Ladies,非常好聽的一首,最特別係呢一句,lemon plea dry左後,你估唔到會即時接上一句,仲要係向上去的,不愧係Lou Reed!(你明我講乜咩?我就唔理得咁多架喇,返正都冇乜人睇,平時十句九句都冇人明!)

咁落去唔係辦法,我係時候要包隻杯買d茶包返公司。一黎d冷氣凍,二黎我開始係公司恰眼訓!最近兩、三日,都係成朝係到恰眼訓,得下晝係做野!拿,其實唔係咁的,我尋晚夠十一點幾(!)就訓左啦!但返到去一樣係咁!我覺得問題係在於,我近排成日要搵下d問題來自d乜,但全日都冇一行code要打,大佬,全日睇住d code實在係好易眼訓。

今日大佬終於有心理返下,有返d野俾我做下了,仲要寫UI添,真係開心。大家知唔知道寫Symbian既UI真係好開心的!自問係學校都做過唔少C++ project係要自己查library,冇問題的。問題係,我第一次用一個Library個doc係乜個UI d野講少少就算的。

下下都要上網摷得黎,google完唔會多過七版,每版唔夠一條link有用!拿,因為我要試下寫tab,咁我咪用各式字串去search左好一段時候,首先由symbian + tab/tabgroup咁搵到個class名,再用個class名去search,刁,少到呢。最底死係,通常search到來來去去都係兩、三個forum,好多時係2004年有人問問題到今日都冇人答果種。

今日仲search到呢個,果個人話:"I got this problem myself today, and this post seems to be the only place that mentions the problem on the net. So now I've found a workaround I thought I'd post it here." 呢d咪就係好人囉!

沙比亞朗素中圈後即射!真係唔好講笑,呢球如果唔計d龍門生波直入(早排厄瓜多爾果個咪射死過曼聯後備古斯錫囉),應該係我見過最遠的了(夏柏cake腳先救唔到呢d唔理了,呢到講距離)。成日有呢d半場遠射d人都講碧咸,佢果下係靚的,最重要係貼楣底入(但我覺得金球度點都唔夠柏金企鵝轉頭過達比殺斯果一下的),但事實,佢入來入去都係呢一球,咁列高巴都入過,係中場前少少左路邊線來的,仲有斯洛伐克國腳阿斯莫域近年都入過,對烏克蘭時的,仲有前哈化柏林射手艾維斯射入科隆既普爾、德國邊緣國腳安斯射入多蒙特鋼門維丹費拿等等等等……

再講,遠程笠射黎講,沙比都入過兩粒了,都仲未講果個咁既羅渣,我記得好似唔止兩球(?),仲要係唔知三週內定兩週內連入兩球的(?)。

都仲未講我地「香港最後一個指標官」既豪豬蔣世豪!佢果腳開波即射笠入,入埋健力土添!(不過keep左好似幾年就俾人破左,果條友好似又冇耐再俾人破)

呵欠。




No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget