Wednesday, September 27, 2006

Everybody got to love David Bowie

不愧係David Bowie!呢隻The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars,實在是太出色了,聽左一次已經擠進了本人的all time favourite名單了。

詳情後談。其實我呢幾日都好多野想講,但因為想用呢個正經既形式黎講,所以都係容後再議。

Keep you mouth shut! (Moonage Daydream by David Bowie)

所以都係膠吹下算。

你都唔好話,我係電腦戴headphone聽,之後我電話響我咪返入房拎電話聽,點知我行返出黎,發現我係房門口已經可以聽到Bowie把聲!乜我真係聽得咁大聲架咩?

但,唔大聲又點得,我地呢d雞野,唔大聲d既d低音會被淹沒的。

據大埔隊長稱,聯華好硬淨,而雖然0-6再大敗一仗,大埔隊仍未腳軟。比d心機啦,人生幾何啊!有好多人都曾幾何時發夢做足球員、明星,實際得手既又有幾多過?既然奇蹟地成功左,雖然多數只可以踢一年,點都唔好浪費呢一年機會丫嘛!

明報有陳旭智訪問呀下,睇下班唔班到份原版黎睇下。條友早排無啦啦話要拎返對流浪張大合照,話訪問要用,你睇下佢幾咁涼薄,d相條link我一早俾哂佢啦,睇都唔睇下,之後到要用到先再問我拎。我呢d朋友就真係唔話得,見佢踢甲組難得有得威下,幾大力捧佢做球星呀,又搞睇波團又剩,唔係你以為邊個會係旺角場嗌陳旭智先得架。

講開又講,我剛剛醒起,FYP果陣我地整左個缺點制度呀下,一次開會交唔足貨就記一個缺點,我記得陳旭智係贏左的!!!要請食飯的!!!(你睇我地開fyp會幾咁認真!列席者應該都好清楚我地開會既情況!真係非常有效率又認真的!)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget