Thursday, September 28, 2006

唔明唔明唔明唔明唔明唔明唔明唔明

點解我舊果個diary明明廿年冇update,hit數都仲仍可以係呢到既雙倍架呢?到底點解會咁,係咪果邊有好似呢個戰國basara既hit數加1既item架呢下?

講開又講,最開心係我呢到個counter資料好充足,除左入黎既人既ip等資料(你知啦,知ip = 知地區、isp等等就緊架啦),仲會show埋reference link呀下。

最過癮係見人地係search野撞入黎。有人google:"膠boot"、"炸雞脾 製法" search到入黎,呢d真係估唔到,另外比較正路既google係"pulp" "bad cover version" "bad cover version of love" "mr children chord progression",真係,google mr children我估我係第九十幾版,但加左chord progression就彈返上黎呀下。

最過癮係,早幾日有人google "陳旭智" 撞左入黎。我問阿洲係咪佢,佢立即否認,睇黎都唔會係陳旭智d女fans架喇,應該只係陳旭智自己,當左自己係球星咁search下自己d新聞咁(!)。

唉,都係唔講住。

我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走,我好鍾意返工,我好鍾意寫Program,我返工好鍾意早到遲走……

Ziggy Stardust!太正了!

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget