Tuesday, September 26, 2006

今次MC想唔hit都幾難!

係咪可以套用曾特首名句:「今次MC想唔hit都幾難!」

MC近年既tied-up好似越來越多而且越來越有名氣(感覺總係有少少奇怪)。

以前好少會聽到人話:「我睇青春無悔/天使之愛/BUS STOP之後鍾意mr.children架!」

Antiques我覺得台灣多人係咁,香港黎講播而又播都唔係重點日劇(劇本太古怪了),都唔似吸納到好多人,但近來Sign + Orange Days就好似真係可以吸納好多fans……

以上都係客套少少既說話。

你見我爆呢句特首名句,呢句俾人批評佢淺薄、天真的一個名句了,來自佢仲係做政務司(定仲係財政司?)北京成功申辦奧運後既訪問。

自問,感覺是很不爽。我接受唔到人地因為睇左Orange Days,聽左一首平庸既Sign就走左去做MC fans。當然時間可以沖淡一切

你可以話「關你乜野事呀?」當然係,唔關我事,但如果只係唔關我事我就冇感覺的話,我只係覺得呢句說話講得有d唔夠真心。如果同我無關我就冇感覺既,我就絕對唔係今日既吹水怪,呢個社會就應該比而家既冷漠更冷漠了,曾蔭權呢句淺薄既說話亦唔會俾人拎黎取笑。

你話,咁YUKI tied-up到TOUCH既時候你又咁高興?唔同,完全唔同,我所講既唔係tied-up既問題,而係睇到一個轉變既問題。mr.children一直都唔係under所謂大廠,我其實幾相信佢地同小林武史對於mr.children呢個名字以下既一切好有影響力同決定權。

好,隨你點講都好,係我多心啦下,總之我感覺唔好。

講開又講,上一篇講Man on the moon,我係撻左落床,一時間有呢種咁既感覺,又彈返起身去寫。因為趕住訓覺,又係乜冇proofread冇乜組織,近來果d多數都係咁,立一立眼已經好多別字、好多地方要改改先似樣。

冇計,「你估我唔駛做咩!」

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget