Tuesday, December 26, 2006

You and me and my old friends, hoping it would never end

So this is christmas, and what have you done?
another year over, a new one just begun.

John Lennon唱道。

呢一年,做過d乜?睇Oasis,畢業,搵工,返工,轉工。

聖誕做過d乜?頭先去左短成屋企燒野食。

最近有人同我講,話覺得小學、中學識既朋友並唔及大學識既朋友。因為大學時候識既朋友係你自己選擇,係因為溝通得到而走埋一齊,中小學既朋友只係因為細個生活圈子狹窄而被安排埋一齊所以先熟,清楚對方既背景,並唔係真正可以交心。

聽到既時候,我果陣真係有少少愕然。我唔係咁容易有呢種反應的。

我只係希望,人與人之間既關係可以簡單D,又可以真誠一點,唔係互相估來估去猜度之類。所以有時,唔好怪我好主動講埋問埋D一般social唔會講既野,因為,我唔係social緊,我係覺得你係好人,想同你可以做個好朋友。

中小學同學時交不了心的嗎?我返而覺得,一齊長大,返而更容易交心吧?講返工、講溝女、講前途、講乜中學時唔會講既野都好,大家仍然可以好似中學果陣咁,咁真心咁講野,玩既仍然係中學時候既低能野,感覺仍然係好舒服的。

其他認真的大學問,留返同其他人應酬先用吧……

大家都老了,真正算係老朋友吧?

都係早少少訓,聽朝起身,再訓醒之後,就要上班去了……一早已經唔係中學生喇。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget