Tuesday, December 19, 2006

Do they know it's FOOKING Xmas?

本來都好多野想寫,但冇精神將d「林頭」整合組織呀下,所以都係吹下水算。

今日睇人地睇報紙講有遊戲,妖化非教徒,咩遊戲係玩用上帝殲滅軍掃除非教徒。唔,我呢d非教徒又唔係咁覺得係妖化左非教徒,唔覺得被污衊呀下。

其實都好合理丫,十字軍夠話自己正義,為左神去解放耶路撒冷啦,最後失敗事少,其暴行連教徒聽到都感到羞恥。

雖然會俾人咒我死後落地獄,但暫時我仍然只相信良知及理性呀下(真係慘,信良知都要落地獄) (又有幾慘?未懂事未識做壞事又未識信耶穌好早就夭折既BB仔全部都落哂地獄!你算係D乜?)。如果我做個好人都要落地獄(你真係好人?!),d教徒咁仆街,例如好幾個神父性侵犯小童(人地臨死之前悔改咪得囉),都可以上天堂。

咁我只可以講一句,「唉,我都係……」。

一睇到呢份報紙,不如寫第二集,話說非教徒被上帝殲滅軍屠殺一輪之後,各地既人潛伏下組織反擊,最終係用心協力之下擊群賊,真係,成套天煞咁款。

係喇,炒Q左雲馬維克就0岩架喇。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget