Tuesday, December 05, 2006

本週音樂二三事

其實好多野想寫,但冇心情。

尋晚睇明日之後,好奇怪,男主角仔仔係玩完比賽後去party,播既歌竟然係八十年代Culture Club既Do you really want to hurt me。會嗎?都已經千禧年代了,美國的讀書仔仲會係Party播Culture Club嗎?仲要係一首咁浪漫既哀傷情歌,都唔0岩feel,我覺得係導演自己既口味黎。

Awesome 80's,Karma Karma Karma Karma Karma Chameleon……

睇Oasis出精選個廣告,我突然就想起MC曾經話過唔會出精選但最後都出現骨肉二盤而引起解散疑雲。係,The Verve都出左精選,Suede亦出左精選,都是因為散解了唱片公司的最後一挖。Britpop盤古初開的兩大英倫最佳新晉樂隊都因為死去而出碟,那麼 高峰時期的龍頭大哥Oasis出碟又會點呢下?

我唔知,但我仍然係最想聽Definitely Maybe,隻十週年DVD就作為我今年自己送俾自己既聖誕禮物吧。 Oasis,又係要聽舊歌先開心,我老了嗎?

今日係Page one,見到一隻Cyndi Lauper既碟(最為港人所知應該係佢唱過True Colors了),應該係新碟(或佢自己最新既碟)?重錄自己既舊歌搵好多唔同人合作,最有趣既地方係,Girls Just Wanna Have Fun,合作既係Puffy,係呀,真係日本果隊Puffy。有個別國際知名樂手同日本的確係有特別聯繫的,Cyndi Lauper係,David Sylvian亦係。

但係,對聲音非常保守的香港人應該更喜歡陳慧琳版本的True Colors吧?聽到Cyndi Lauper果把好似鍊出黎既聲線,應該會覺得刺耳。對,我很喜歡刺耳的,越刺耳越高亢我越鍾意,實在受夠了果d扮情深的咿咿呀呀。

只要你一聽到呢把聲,就知道佢係Cyndi Lauper了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget