Tuesday, December 12, 2006

難道要等青春全枯萎 至得到一切

唔得唔得,我忍唔到。

都係要講下Yumiko單野。其實事到如今,我認為大家都無謂咁刻薄喇,亦唔再需要去猜度d乜野了,總而言知,唔睇都睇左,有賺啦,講反兩句好說話唔係咁難吧?

我把口係衰格,但我都想由衷地講一句鼓勵說話:「yumiko小姐,不要管旁人的冷言冷語,不要放棄,請再接再厲!(!)」

咁想講既,當然唔係呢d咁無聊既野。

我其實一直想講好耐,火車上面會播果個避孕套廣告,咁佢好明顯唔係叫你d人避孕,而係safe sex啦下。

問題係,你可唔可以唔好拍到咁溫馨得唔得,廣告入面果班男女老幼明明個個都係濫交的!

其實都係無謂野……

補下相先



朱古力波既小鋼炮果然係名不虛傳!d相的確好唔錯

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget