Thursday, December 14, 2006

有關Iggy Pop

有人睇到早幾日果一篇,對Iggy Pop的那話兒大感興趣,我又不妨轉載一下Iggy Pop既一個訪問。

原文:http://www.blender.com/guide/articles.aspx?id=448

問:好了,夠了:到底有多大? (貝文,紐約市)

答:(大笑) 我自己有時都會奇怪。我在1981年寫了一本叫「我需要更多」的書,我記得我寫下了自己在終極狀態時是十一寸。看起來大約是這樣。它其實可能是……十寸。它有夠大,能夠讓我得到很大的歡樂。我真的很享受它。有時我會看看它然後說:「呀!太酷了。」我的小伴,比較多男人注意吧。女人,有一回有人說:「喂!那個像黑人的!」

唔識Iggy Pop,迷幻列車都知係乜掛?



我真係好欣賞Iggy Pop係呢個MV,基本上係完全亂發亂黎,做整一切會正常人會感到尷尬既動作,唔著衫又著膠定皮褲,露哂加拿大毛咁,然後佢可以自然地覺得好型完全唔面紅。

呢d就係由心地佩服了!

著d好型既衫,排d好型既舞咁又點?我寧願佩服果個核核突突道友Iggy Pop!(其實佢都有廿幾年冇吸毒架喇好似)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget