Friday, December 01, 2006

韓流襲港

話說我頭先沖涼,見d水有點凍就想浸d熱水,點知一開,竟然係鏽水來的,咁咪即閂囉。

唔,俾佢嚇一嚇,本來準備洗頭既我,無啦啦走去禁簡液,撻左一野上個頭到先知奶野。

大家知唔知我講左一句乜野!竟然係:「痴線!」

係呢個情況下!我都只係講「痴線」咋你老味!邊X個話我爛口!(唉)(我都係扮下玩下姐)

講起呢個話題,熱狗有一首歌叫「韓流來襲」(當然唔係襲港,人家是台客),當中大家最容易記得既一句係「操你媽個B」。

大家有所不知,呢個B字,其實係經過馬賽克的。我N年前睇報紙,就曾經睇過人地講呢個B字。呢個B其實係同低B個B同一個B。而呢個B字,如果你去馬賽克黎睇,寫法就係「屄」。呢樣野我同過好多人講,但好多人都唔多願信的,畢竟好多人自細已經將個B放在口邊,而我亦唔記得正字點寫,亦無謂講咁多。(咁,當然而家查返出黎啦)

好多港女仍然低B前低B後,真係,d扮有教養但冇家教的人聽見人地講西就覺得係罪,其實自己又係咁B,挑。

係,呢個字如果唔同你講要你估,可能有各惜各樣估錯既答案,但而家講到咁,講到明「操你媽個B」,睇見個字你都應該知點解啦!呢d就係中文字偉大之處了。


仲記得,磡家鏟黎講,聽聞正字應該係磡家慘的,所以話毒話毒並唔係好毒,只係大家誤以為係鏟除個鏟,先覺得好毒。磡家祥係點又真係唔知,但磡家拎黎講,又有聽聞呢個先真正的毒,個拎字真係有死既意思,可惜我已經唔記得了,有邊個粗口專家知既話返我知喎!我講真的!

唉,而家d野唔好話有乜認識,淨係識亂咁爆,到要寫果陣仲要寫錯哂,「扑」街,邊有街要黎「扑」的,都痴線。

仲有,大家如果見到我打享利,記住,我係特登的。呢個年代打亨利會俾人笑的,會俾人以為你打錯字的,唉……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget