Friday, December 08, 2006

放學ITU

Pass都拎埋,正準備以為可以免費入場,扮哂業界人士咁入場social下,搵d人吹下水咁。

冇我份……都合理既……

其實我都覺得有d唔好意思的。

Photobucket - Video and Image Hosting

不愧係阿正!

M$N呢個功能的確係唔錯的。

傾傾下,亦都堅決了我要買Fresh完全版既心!不過而家好似冇左初回,少左隻DVD又好似唔知買黎做乜……

唉,我突然覺得好悶。

2 comments:

Anonymous said...

不過judy and mary之前都出過一隻叫"fresh"既album...

果陣你唔係已經買左架咩?

Yick-Hong Lam said...

的確係,隻fresh仲要係我第一隻Judy and Mary既CD!

不過都俾d港女整到花花地啦……唔……

冇初回又真係好似差不多咁……

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget