Monday, December 04, 2006

和富大埔 2 - 0 聯華紅牛

聯華真係好硬淨,學淫泰既口吻,「我夠膽講句聯牛真係好硬淨。」

其實我唔覺得係特別茅,但出腳好狠好勇又係真,但都未算好多蓄意踢人,加上第二個紅牌之後,球證見佢班人開始起火,五五波都吹返俾佢地,都總算收到火,都冇乜出過收山剷丫。不過上半場已經紅兩件要九人應戰,嘿。

聯牛季初入唔少波既中鋒維雅芭……第一次見佢,身型真係好殺食,可以同迪天奴爭一日之長短……不過仍然受制於祖爾!呢個真係港甲盧斯奧,後面高波就俾佢頂走哂, 推上黎助攻又真係好殺食,有次生波殺到入小禁區爭d執雞,入第二球角球頭槌頂到死哂角添。

相?今日影左好多相,因為我地有影相佬人稱cs朱古力波既波波入場。平時我用傻瓜機影,今日波波就帶左支小鋼炮入黎,祖爾慶祝果陣係正佢支炮面前!d相真係相當唔錯!但我懶resize又懶upload,遲d補啦下。隊長踢左都好幾分鐘,都有機會踢下波咁的。

南華黎講,0808,數到0:8,好輕鬆,泰利史高斯予取予攜,祖雲奴域乜鬼野瀟灑野都玩哂出黎,鄧景煌又不停開到上黎出波,實在太容易了。其實人同陣都係差不多阿曼龍手頭上果班,排陣用人都係相約,只係米路呢兩場用兩邊做得好好多,拉得開黎踢,而阿曼龍果陣就中場中間直線不停吊上去俾迪天奴。

係香港踢波……只要係一大把頭髮都會俾人叫和仔的。謝敏榮如是,歐陽耀沖如是……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget