Monday, January 01, 2007

特首陪你過聖誕2006

日期:2006年12月29日
時間:19:30
地點:銅鑼灣

話說,我由Lunch到臨收工都不停地收到電話……問我係邊等之類,而事實,雖然大家當左我係搞手,但房的確唔係我Book的!係Benny幫手Book的!我為全平息眾怒,惟有係工作既時間sms benny問左時間地點,再forward返俾眾人兼安排時間。

當然,房就卜左19:30,約就約早少少,而我,一早預左到唔到啦下。

而事實,我可以準時到都會特登遲少少啦,因為我訂左個彈……蛋糕,係用作驚喜之用的。不過,亦都唔係話存心要保密,因為我明知會有其他人都遲到,而唔識路摸上去……

拎蛋糕黎講,我發現美心西餅既嬸嬸都好好人(包括訂果間),我真係好欣賞呢種服務態度。我估應該係同個人既中女親和力無關,絕對係店鋪本身有關,馬拉松d哥哥姐姐都好人得有d過份架。

名單:

1. 圈
2. 康
3. Donald
4. 欣
5. Benny <--生病了,遲到早走啊!
6. 泰
7. 周文 <--遲到,但理由非常充份
8. Hugo <--都是生病了
9. Frederick <--特首又是生病了,所以我代佢吹蠟燭
10. Chau
11. So Pong
12. Peter <--冇買禮物!
13. Henry
14. 條利老闆 <--最遲到
15. 楊X國 <--無confirm下突然出現!
16. 阿正
17. Kilroy <--遲到啊!
飛機:
18. Jason <--因工事放飛機
19. 陳旭智 <--人冇到,禮物到呀下!但拎佢份大禮果日俾佢點到我係尖咀行來行去呀下!而且我話放飛機要包底時竟然兇我!

講開禮物,我買的是Why do men have nipples中文版(唔記得名,男人為甚麼有乳頭?)!講開呢個書名,好好笑,話說同事曾經問我java個array index係0定1開始,我話0,但又怕記錯,咪上網confirm下。

但我睇到一個forum,有人話好唔明白點解java既array要由0數起,好多人就爭議起上黎,例如由0數起先合邏輯之類……其中一個人就回:Why do men have nipples?真係笑鬼死的。

其實,我考慮過買AV現場,或者女學生應召實錄,或者十六歲援交日記,不過感覺好似玩得串左D,到時特首抽中未出發先興奮就無謂了。而且而家呢本其實好健康的,同愛因斯坦為甚麼果D差不多,由科學常識變做健康/生理常識而已。

抽獎之前,當然係先上蛋糕。我唔明點解之前淫泰特首聽到買左蛋糕點解會問係邊個生日,而事實,上蛋糕是間房都無啦啦係到播生日歌!仲要未問過我事先幫我隊左一支蠟燭上去! 喂!你唔見個版寫住「祝 CSIE人前程錦繡」架咩?(其實我本身上網卜,係想寫「祝 CSIE人前程錦繡 左右逢源」或「祝 CSIE人前程錦繡 財色兼收」,但親身去鋪頭訂時拗底……)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

小小心意啦下。(挑!你都收返錢啦!擺乜Q野心意!)但,間K幫我地切餅,問題係佢又搬返出去切,但返到入黎之後,冇人見過搬麻雀及個祝福語牌!

本身以為唱通頂,點知無啦啦爭少少四點就離開了……

係一個寒冷既冬夜,兩個人搭通宵小巴,再係經杳無人跡既街首及馬路,由祥華一齊行返去火車站,係非常浪漫的。(LOVERSOUL!呢一段記憶既主題曲差少少就係LOVERSOUL了!)

可惜……

可惜……

可惜同我一齊行既係圈爺……唔係女仔,更唔好話係索女了……

我中學果陣成日俾人話唔合群呀乜乜物物,其實係因為我唔多想應酬罷了。但,我希望大家,都唔好當呢次或下一次聚會係應酬,唔駛扮有型有款扮成功人士扮成熟穩重,只係一班有緣一齊開心左三年既同學,搵晚出黎再一齊開心下而已,就同以往三年一樣。

Photobucket - Video and Image Hosting

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget