Friday, December 08, 2006

Holding on to never say goodbye!



唔知點解,一直都冇林起要係youtube搵返呢首既MV黎睇下,呢首我係電視都好似冇睇過。

呢首真係人生主題曲之一。其實我一直都想問,呢個Chelsea係響邊架呢?雖然我唔知,但我可以肯定美國一定有地方叫Chelsea,冇可能冇的。而根據Jon Bon Jovi既出沒地點,呢個車路士係好有可能係新澤西或紐約一帶的。

不過又唔可以排除係英國果個的。

只有係半夜,先可以做回自己。



好勁!真係好勁!我冇乜林過斌周肥(Bon Jovi)會有d咁既野睇,Richie Sambora真係型到呢,結他彈得型,和音唱得型,個人都型!

講開型,Bon Jovi又同湯箍s一樣,係矮了幾寸的型男……

可惜可惜,因為變得咁技術版,Living On a Prayer冇哂係Chorus到唱到Jon Bon Jovi要去做聲帶手術既瘋狂高音,硬係爭d野呀下。我始終覺得斌周肥既舊歌,好多平均水平都要比It's my life好的。



你睇到嘛!你感覺到嘛!果個係乜野標誌!

呢首差不多係鬼佬版既告別校園時,聽講九十年代時好多鬼佬學校畢業表演係唱佢的,呢個live版演繹只算係一般水平,可以更好的。



錄音室版本!真係不可不睇,主要係首歌不可不聽,soft metal/rock ballad既精華都在這首歌了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget