Thursday, November 30, 2006

莫桑比克

Photobucket - Video and Image Hosting

講返呢張旺角場的天空,卻說當日同阿洲係呢個旺角場的天空下,唔知講開乜講到天氣定乜鬼,講起個天,阿洲話:「d雲好核突。」我即刻:「幹!唔係呀?咁靚都話核突?頂你等我即刻影張相先,核突丫拿!」

係,我呢種人的確係好難溝通的,是很不佳的。

唔,我唔識影相的,真係完全唔識(刁!如果我知道識影相可以溝model,我細個就唔浪費d時間去打波聽歌,走去學影相了),亦只係求其拎部傻瓜機黎影。不過,我對於自己對美感及構圖敏感度是有絕對自信的。雖然,我家姐是呢個專業graphic designer,我阿妹而家又好似讀緊d乜鬼creative media乜乜物物,而我只係一個賤過地底泥既電腦程式員,但我有絕對自信呀下,我本身呢d美術呢類野既底子絕對唔會底過佢地好多呀下。

唔,呢張我幾鍾意。咩話?影得唔好?其實的確唔係太好,但我地呢d講意境架嘛真係!(真係乜都你講哂,又話自己掂,到俾人發現唔掂時又話講意境!真係亂up當秘笈的)

Photobucket - Video and Image Hosting

真係,向錯左方向發展,專畫專影埋d九唔答八野咁解,而家想走返正途已經不易了。

Photobucket - Video and Image Hosting

雖然我唔係好鍾意畫公仔果種人,但我對手一直都是很靈巧的(只限畫公仔呀下,手工野唔好預我),講到用mouse畫野,我都唔知係MSN畫板擊敗過幾多高手低手。

卻說有個人叫肥偉,才一add我msn,就敗在我手上。唔係我大口氣!即使好似我家姐呢d自稱專業graphic designer,係唔俾用繪圖筆既情況下,佢絕無勝算!單係論(膠)創意佢已經贏我唔到!

而且我有必勝把握,就係畫佢隻公仔了,佢一定會笑到肚痛而投降的。

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

傳說係msn畫公仔是溝港女絕技來的,睇黎我都要用多d先得。

1 comment:

Anonymous said...

大家知唔知林記點解會將個title叫做莫桑比克?

原因很簡單,因為莫桑比克既舊譯名叫莫山「秘笈」。

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget