Sunday, November 12, 2006

和富大埔 4 - 3 愉園

今次係以免費飛入場,加埋月票,嚴格黎講你可以話我係一蚊都冇用過咁入場!

但阿洲識得還錢呀下!我成日都係搭車先醒起,咦,做乜我張八達通咁少錢?之前入左兩舊水一直都用唔到架?係喎!果日睇波麥記我俾錢!佢仲未俾返錢我的!

但,通常記得一下,之後都唔記得左的。



真係精彩,下半場入足七球!祖爾先入一粒之下,先立即俾卓卓飛將軍姿態追和,之前祖爾仲係後面玩波甩拖,卓卓猛虎射球梅開二度!然後走甩哂俾豪豬禁區頂任射。1-3之下我以為要俾人炒添。

問題係,佢三粒波都係入得唔多清楚,一係自己犯錯,一係個人質素,愉園本身係完全冇進攻板斧的!

但愉園又真係唔生銹,成條中後防全場(其實係成隊)表現都好屎,1-3連列卡度自己落埋場,一樣好容易俾人殺到入禁區,史提夫、盧比斯、馮繼志都唔貼身的。

最後4-3,真high到發射了,全場時氣氛實在太正了。即管話香港波唔掂、悶、低水平然後匿係屋企睇曼聯悶戰布力般啦下。不過又講真,之後果場天光隊對大檯客真係悶到呢……如果唔係多左好多阿叔出聲小人,真係冇乜好睇。最慘羅倫士一早紅左,晨曦真係可以擺明慢慢玩夠贏就算。

賽後好多球迷搵球員簽名呀下,隊長都有!不過隊長問:你地知唔知我係邊個?三位小朋友默然。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget