Friday, November 24, 2006

我的阿妹妹快來跟我跳阿哥哥 GO!

早前有網友問我係咪有心事,話我成個少女咁喎!

喂,心事就緊係有,日日都有架喇,就算唔計懷春as always,咁大個人點都有d野放係心架下話?

少女?乜有少女講野咁粗鄙架咩?

真係,心事,呢個term真係只會由女仔口中聽到。

女:「你係咪有心事?」

男:「你呢排攪乜X野?」

唔,今日去左上環呢一躺,又令到我感到非常沮喪。沮喪既係,唉,做乜姐而家,我根本唔適合做呢行,又唔見得鍾意做,唉,「只想快樂一點」,可以嗎?真係「我們頂多是牙簽,黑人是牙膏糟糕糟糕!」有乜可能唔沮喪先?係呀!話你冇X用呀!

點解我係下流人?我直到今時今日,年已半半百,心願?理想?「只想快樂一點」,就只係得咁多。唔,單係發現自己「只想快樂一點」已經可以令自己唔快樂,可見「只想快樂一點」其實都唔見得容易。

最後?搭車一直苦悶到極點,耳邊的就只有熱狗。

我真係覺得有少少離譜,呢隻碟我真係不停聽左都就黎一個月。仍然是我愛台妹,仍然是馬祖小夜曲。我覺得將綠島換成馬祖,而我又將馬祖換成科大,搞到科大同綠島好似有d對等。喂?科大總算是個無掩雞籠,又點會係綠島?不過,查綠島小夜曲同火燒島果個綠島是無關的,咁換係乜都冇乜所謂了。

突然林起當年係cie,同阿鈞len哥佢地有一輪既問題係:「小甜甜俾兩千萬,要你陪佢一晚,你制唔制?」唉,唔好咁啦。

「如果我俾兩舊水你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

你是online的嗎?

「如果我俾兩叉野你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

你都係算吧啦!

「如果我俾兩餅野你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

其實,我真係唔等錢駛。

「如果我俾二十萬你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

……小弟不才,人工不高,但二十萬,對在下來絕對唔見得係遙不可及。(咁我緊係講緊駛廿萬銀而唔係儲廿萬啦!)

「如果我俾兩百萬你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

……你咁又何必呢……

「如果我俾兩千萬你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

……唔好咁啦……

「如果我俾兩億你,要你以後唔好聽馬祖小夜曲可以嗎?」

……我的前途拿來賭賭賭,青春,噢噢噢……

以後唔聽,咪自己唱囉……唉,我突然覺得自己滿身銅臭呀下。

我.突.然.好.想.去.唱.K

我怕等得beeyung exchange完返黎,我已經變返唔想唱,唉。

會唔會有我愛台妹唱架?要我要國語rap……我真係覺得好搞笑,我應該都可以好流利,不過d發音就亂Q咁黎。

「原因好簡單,因為你不是台妹」。

4 comments:

Anonymous said...

林記,你唔好唔開心啦!我一定會支持你架!你要加油呀!

Yick-Hong Lam said...

挑!關你叉事呀!收皮啦!

Anonymous said...

你睇下你丫!人地見你呢到冇人留言先留言鼓勵呀下你之嘛!

你咁仆街抵你冇人留言俾你!

Yick-Hong Lam said...

唉……我都係……

(對唔住,悶到要玩精神分裂呀下)

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget