Sunday, November 19, 2006

買書快過睇書

是不好的。

但我仲有好幾本未睇完既書既情況下,又多手買左兩本。

祕劍黎講我唔擔心,小說黎,會睇得哂的。

但呢本下流社會,我買完睇睇下又有d擔心,唔係怕睇唔哂,而係好似入面好多圖表數據的……

但我的確忍唔到手買左,因為我懷疑我係下流人。

--

你是「下流社會」的一份子嗎?

  首先,先來測試你的下流程度。接下來的12個問題當中,如果有一半回答為「是」的話,那你就是屬於「下流」階層。

1. 時常整天待在家上網、打電動玩具 <-- 是
2. 只想輕鬆的過每一天 <-- 是
3. 能每天過著像自己的生活是最好的 <-- 是
4. 隨心所欲,只做自己喜歡做的事 <-- 是
5. 凡事嫌麻煩,個性散漫,喜歡悶在家裡 <-- 是
6. 喜歡一個人獨處 <-- 一半半
7. 覺得自己個性樸實、不起眼 <-- 絕對是
8. 認為流行就是展現自我風格 <-- 否
9. 有時覺得,吃東西是一件麻煩的事 <-- 是
10. 常常吃零食和速食 <-- 速食多
11. 年收入尚未達到實際年齡的10倍(以1萬日圓為計算單位)<--等我計下先……是!
12. 未婚(男性33歲以上、女性30歲以上) <-- 我未夠老

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget