Wednesday, November 15, 2006

把手放在空中甩,我叫你甚麼都不用管

「喂!死仆街!我係叫你呀!」

唔,係,我排的確係狂聽MC HotDog,有人問做乜成日聽。

其實係咁,真係每次聽我愛台妹都好開心,真係每次聽馬祖小夜曲都好感動,真係每次聽我們的Party最扯都好興奮。

有時係街聽我愛台妹係甚至忍唔住要笑的。「如果能夠和妳共枕眠,更多更多的奶粉錢,我願意為妳貢獻」,大家唔覺得聽呢d直腸直肚既露骨說話,比起聽果d假惺惺得把口既我愛你開心好多的嗎?

每次放工出左粉嶺火車站,爭少少九點既冇乜星斗既夜空下,果兩個字既散步道數程,一定係聽馬祖小夜曲。「老掉牙的心情故事在我生命上演一次又一次」、「我應該怎麼勇敢去面對週遭的荒謬,有誰在為我守候,當我望著滿天星斗,像個萬花筒」,嗚嗚……

講開又講,就係聽住馬祖小夜曲,去到十字路口其實我都留言到有部好核突(!)既車明明停左,都駛前小小突個龜頭出黎(對唔住,我整慣左口勢)。我過左去後,突然隱約聽到人叫我。原來部車係短成的!點解好似唔同左樣!唔知係去搵佢細佬定去完打波(事實佢細佬都係車上面)了。之後,我又係樓下撞到我家姐呀下。

「看熱狗,魯小的話別太多,這裡沒賣5566,你還要沉默多久,你醒了沒有。」係,我們的party最扯,我很喜歡那些女聲,聽了令人很興奮!

YEAH!聽日禮拜三!就黎週末放假!

YEAH!聽日十五號!就黎月尾出糧!

唉,你睇,到底係咪叫樂觀,定係悲觀到極至而痴左孖筋。我只知道,如果我去林仲有大半個禮拜要捱,仲有成半個月先會有糧出,我係會覺得人生真係好辛苦的。為免自己終有一日突然忍唔住仆街死,大家都要一齊學會樂觀啊!

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget