Wednesday, November 01, 2006

生命不應該如此揮霍

真係勁,我隊多蒙特第二季係歐聯八強擊則車路士!

有點符碌,首回合主場都要穩守突擊,而且因為下半季不停失分,前面班前鋒如費爾、史莫拉域又唔識入波,一怒之前決定歐聯棄糊,出左一個第一季生出黎既17歲Promising Striker艾雲荷夫曼。

點知,原來我既穩守突擊戰術都幾湊效,可惜速度同突破力16但把握力只有10既荷夫曼兩次半單刀都把握唔到,只係由我自己簽返黎既巴西中場連拿度(唔係踢過西維爾果個呀下)兩個遠射!整左個2-0主勝!

但聯賽繼續食屎,俾拜仁追到得四分距離!

但唔緊要,作客車路士,自己睇圖啦下。





射門玩下手可能係20 vs 1(!)。摩連奴賽後發哂老脾話球波越位,事實又真係越喎!但我串佢,串到越位球員華迪斯都話我串得濟!嘿嘿。

我既生命就係咁揮霍係fm手上。

第二朝又要返工,唉。唔,陳家珍主播又剪左少少頭髮呀下,自從日日搭火車之後,我就好留意班主播既造型了。尤甚陳主播,最近好似輪到佢做畸寶早晨。

喂!係咁架啦,你問下你自己,每日急步由屋企衝去火車站係為左d乜?每朝千不願萬不願咁起身係為左d乜?

為左幫老闆掘到第一筒金?為左公司既前途發奮打拼?老闆員工一條心共創未來?

學黑馬王子入面袁彩雲話齋。

「你叫佢仆街啦!」

我每日急步由屋企衝去火車站係為左d乜?每朝千不願萬不願咁起身係為左d乜?就係為左見一見火車上播出既有線女主播一面之嘛!

如果唔係咁,我真係說服唔到自己做乜日日都要咁營營役役,趕頭趕命去搭火車!(其實係屋企都睇到啦,你係屋企既四仔都有得你睇添,問題只係,我實在唔願意承認我已經被現實迫至要咁辛苦咁扮準時咁返工了,如果唔係我真係會覺得自己好慘的)

所以話,火車播走年輕女主播路線既有線係正確的!真係,我終於都明白女主播擁有娟好既相貌係重要的!簡直係心靈治療!

唉。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget