Monday, November 13, 2006

想從前,一片漆黑,怎麼什麼也看不見

唔,始終希望留住記憶。

尋晚一早唔覺意訓著左,起身已經五點半,沖左個涼而家睇緊利亞既重播。

尋返CSIE個ContactList,唔,記唔記得,呢個contact list,好似係某夜,應該係凌晨四、五點左右係lab做野,我記得係lab 1,除左週文阿洲等人,仲有淫泰曉域等,應該係做緊343(有淫泰同lab1喎,係343架喇),即係year 2 spring啦。

我估都係5點喇,因為果陣係去左買野食返黎的。我同阿洲淫泰就林住攪個contact list出黎。當時我地係林住做個互爆contact等d人快快手手填滿佢。

做法係,唔知邊個除左填自己個contact,再填埋我地在場其中一個contact,然後被填果個就扮唔順被俾爆資料,爆多幾條友。咁果幾條友就可能真唔順或者假唔順咁爆其他人既資料,一直係咁填到尾。

不過計畫好似係全盤失敗左的,冇人理我地……

唔,我又記得呀下,陳旭智係唯一一個屈過我蛇的cs人!我第一條蛇應該係姐夫,yr1開學前果晚咁上下……陳旭智果次應該係211果個sem,「喜歡」寫code既佢係211佢果組,因為大家都知佢「喜歡」寫code而安排佢入寫code組,真係正!

我記得果次係我返hall先的,唔記得佢係聲稱通頂定落hall3。好似唔係好夜果種,三、四點左右,我就沖埋涼收到佢電話問係咪有床位。果個sem我roomate係mech ivan,佢好少係到的。(如果唔係果個sem我就會成日嘈住佢訓了,下下三、四點先返hall)

其實有數得計,仲由hall 1行落去hall 3,一來一回都少半粒鐘啦(如果你得幾粒鐘訓,半個鐘唔少喇),仲要訓蛇床的。

總是流傳著說,吃苦當作吃「補補補」
一群人浩浩蕩蕩,風塵樸樸

嗚……呢隻歌真是太正了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget