Tuesday, October 31, 2006

大埔 1 - 1 港會

好老實,我覺得隊長智上半場應該係我見過最差既半場,步頭唔爽得黎,仲好唔醒神。下半場件鬼仔麥基唔係佢果邊就好似好返。而佢身邊既思朗榮,早兩場都末段都會見佢真係莫哂,但今場好勁,末段係邊線狂推左好多次,而且仲有力做假腳!淨係果幾下來回都推左成百碼!

但係班前鋒實在浪費了太多機會,如「ESPN智將」黃興桂話齋,入唔到「燕梳球」好濕濟架嘛!完場時有罵戰睇,有港男(叔)喝罵洋妞。我就襯走時見安基斯係欄邊,叫左聲「Chris!」佢真係望過黎,我就對佢竪一竪「指公」呀下,佢笑笑口揮一揮手。其實我都嘗試過叫巴西中堅祖爾,但佢冇望我,其實我唔知佢個名點讀,我當佢英文咁讀架咋,Joel,咪當Billy Joel果個Joel咁讀架咋,西班牙文都仲可以扮下丫,葡文真係唔識。

有機會問一問隊長智先。係場入面叫下d「球星」其實幾過癮的,尤其當你叫佢,你見過果個暗爽既樣子(如果係女叫,仲要係索女,應該會明爽了)。記得有一場流浪,馮祺換入時,都有阿叔大嗌「馮祺」!佢都擰轉身揮一揮手呀下。

羅倫士被換走時直入更衣室,路經大埔球迷區前被柴台,佢笑笑口咁,佢全場都已經一直咁樣笑,唔鬼知佢乜意思了。我其實有少少衝動大叫「Lawrence!good game!」串佢,因為佢今日真係踢得好屎。

但問題係,以羅倫士既身型,係可以隨時徒手將我分屍的。

咁當然,我隊長智行近時我亦有叫佢啦下。

呵欠。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget