Tuesday, May 29, 2007

1997快些到吧,我就可以去香港啦

尋日(?)睇網上明報,提起呢首《我的1997》,歌手叫艾敬。

想當我都係響有線YMC聽過呢首歌不下好幾次,我記得歌詞內容但已經唔識唱,只係記得呢句「1997快些到吧,我就可以去香港啦」點唱。

果陣艾敬好似重係好後生,果樣仲好清純的。

老實講,如果唔係有YMC,我就唔會由blur、由oasis、由all 4 one、由馬拉雞、由mc、由瀨戶朝香(!)、由酒井法子(!)等等開始聽外國音樂了。

甚至可以話,冇ymc,我今日都未必如此。

可惜ymc已經死了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget