Wednesday, May 02, 2007

信心!鬥志!(抖氣)

信心不足嗎?

我記得當年肥偉金句係「有信心未必會贏,但冇信心一定會輸。」

其實我有時都信心爆棚,例如唔溫書入去考試,仍然對個分數好有要求(!)。

總而言之,我會勤力d,做好d,我相信咁樣信心就會多d的,需要的只是一份支持而已。

請大家一起努力吧。

「朝早一起身就知道要奮鬥,贏左幾開心呀!」黑馬王子是一套很有哲理的電影。

其實我唔係成日唔高興的,只因我是感情的動物而已。但,我相信我是積極樂觀的人,正如淫泰唔相信我會心情唔好一樣。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget