Sunday, May 06, 2007

感情既動物黎講

唔知點解取消左,尋夜短成仲大大聲話今日早d,唔食lunch食早餐……

嘿嘿,尋晚去左睇Spiderman3呀下,我同親人講我冇睇1、2,好多時大家既第一反應都係話你跟到嗎?

但事實,我覺得唔係咁需要喇,基本上連續性又唔高,故事背境又完全唔複雜,唔通我會睇唔出Harry係好朋友但父親是奸的而又被Harry誤以為係peter殺死嗎?

唔會過膠啦當然呢「張飛」。(劉備關羽同張飛去睇戲……)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

「玉女」呢個字眼成日都俾我拎黎改做「肉女」「慾女」,好似Britney Spears成日俾人話係玉女,我就話明明係慾女,肉女都有佢份。

點知今日睇呢個報紙,Paris Hilton仲勁,做埋「獄女」,我真係輸左俾佢。

當年係法庭上:

「唔係響英國!響倫敦!」「喂,倫敦咪係響英國」「哦,咁英國咯,童子軍跳彈床」

希爾頓酒店……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget