Sunday, May 20, 2007

Merry Widow



睇完了。(我係坐呢個位,但我當然唔係睇呢個價位啦,我唔會用張冇過期日子既學生證去呃人的!(!))

當然,唔可以話好識睇既,但本身係喜劇來的,好多情節都好得意,好難會覺得悶。

七筒話聽到後面成日向個女講解既母親,將男主角叫做「醉酒男人」,將第二女主角叫做「醜樣女仔」……我眼鏡度數唔好,真係睇唔清第二女主角靚唔靚,但我覺得佢演得好好呢,好生動好可愛,同埋佢好似比台上所有人矮一節,跳起黎感覺輕巧d,好活潑咁。

男主角有一下跳步爭d差錯腳跌係到……(可惜!……係!我係奸的!)

但睇返故事,既然係喜劇,點解結局到要老人家斯人獨憔悴呢……

呢個係法國五月既其中一個節目。

記得舊年我係科大睇既其中一個非常free jazz既表演,人地黎香港就係為法國五月既其中一個表演演出,科大center for the arts,但因為佢地玩得太Free,由表演第五分鐘開始好多人離場,可能因為覺得台上果幾條友亂的,又用口啜個cello,又亂咁敲d樂器,又四圍扔野……

我0岩0岩打呢個center for the arts,走左去查佢係centre定center。突然令我想起year 1 fall既lang tutor Jan。佢係美國人來的,講真我呢個一直係香港生活的人既英文可以消去唔少香港口音,jan是有很大功勞的啊!而且佢去到我year 3都仲認得我(雖然應該唔記得名)!當然唔多唔少係我由year1開始見到佢都好主動咁打招呼就真既……佢當時講過,話呢頭主要其實都係用英國既英文,但又唔知點解又會用freshman呢類美國字眼,用得黎,又唔見有用sophomore、junior、senior呢d形容高年級一d既字眼……

呢d野唔駛考試,所以我特別記得,嘿。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget