Sunday, May 13, 2007

東方188

順路去行左一行,我深信呢間係全港唯一有可能有入YUKI既店鋪,但平時因為唔順路唔就腳都冇去睇。

今日懷住一試無妨既心情,去睇下呢到有冇yuki同salyu(本身林住托淫泰同阿洲去買的,佢地組左個日本一週炮兵團,六月頭出發。之前本身又托過MC仙台團……之前隻joy以至commune都係托網友raver買的,但我係托佢買左之後第一次係188呢到見到有joy……)。

幸運地真係有YUKI!

但冇salyu,我搵緊果陣老板問幫唔幫到我,佢教左我點讀Salyu添,又真係喎,我覺得佢個讀法應該係正確的,只係salyu個拼法係來自法語的Salut的,個y應該係i音果個y。

老板好好人,佢問我有冇睇過Lily Chou Chou,我話冇,但我知,套戲香港唔hit但soundtrack好出名。又提起ap bank、Mr Children,我都話我係睇完ap band fes dvd先決定要買salyu既碟。佢仲話Salyu呢張新碟入左十幾隻都全部賣哂,Salyu係香港有咁受歡迎嗎?十幾隻喎!唔好講Salyu,你同人講ap bank/春青電幻物語都冇幾多人有留意啦下話?你講岩井俊二會好少少既……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget