Sunday, May 06, 2007

異形續集

去左亞視喎!

繼續講蜘蛛俠。呢一套可以話係史無前例地成功既美國英雄片,我其實真係冇睇一同二,唔知佢其實同其他有乜特別……而我睇完三之後,我會認為佢係控制得最好最好既英雄片,娛樂性節奏都真係一流,老編、餐廳都係笑到拍哂手。另外,係愛情線落墨最多既一套英雄片。

至於你話有乜野地方描寫得好深刻呀,例如仇恨令人變質呀果d,的確算係咁,以一套娛樂消閑片黎講都可以,深刻就實冇佢份架喇……

一般人出到黎戲院都會識得講,話仇恨是不好的,睇下蜘蛛俠就知。但電影有冇幫到你更加了解乜野係仇恨,仇恨如何令人變質?要點係邊到?Harry知道有仇就乜都唔埋去打佢老母,但冇仇又即係做返好朋友,仇恨得實在好片面。

我成日都話,睇電影好,聽歌好,乜都好,當然可以係技術上做得有幾好,好似蜘蛛俠係商業範疇黎講技術層面是第一流。問題係,當你講到能唔能令到我喜歡,就唔係話套戲好好睇,又或者首歌好好聽。而係睇呢套戲,聽呢首歌,有乜野可以令我有一種好喜歡既感受(咁呢到唔多唔少都同外在技術有關啦下),又或者可以為我帶黎d乜野思考之類……

一定要有精神層面上!

正如Tommy!你睇我聽左幾次已經幾多野講就知啦!係咪?

所以,淨返落黎,題材上我係甚至會鍾意異形多d。當然,睇呢套蜘蛛俠我是睇得很開心的,嘿。

1 comment:

Yick-Hong Lam said...

題外話,我覺得蜘蛛俠佢變壞果陣散左個頭果陣個樣好似Jarvis Cocker……

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget