Thursday, May 03, 2007

樹木邊部分最得閒?

我覺得黑馬王子真係一套好戲,好多野睇。

大家有冇留意?

葉德嫺第一次聽到曼莉呢個名,分名係唔識,但聽到係李嘉欣阿媽黎就話:「阿媽!咁唔得!呢個女人我識佢……唔……輸過鋪十三么俾我既……」

好明顯佢係唔識,只係想留住李嘉欣俾華DEE食。大家都會覺得佢根本唔識曼莉,亂up當秘級。

之後佢為左救華DEE,拎左張大排檔餐單想去昆于榮光,就更加令人唔相信佢係識曼莉的。

點知,佢俾人兜返出黎既時間,竟然同沙律講:「咁我真係識曼莉架嘛……只不過封信係架既姐……」

簡直係反高潮!係你最唔相信既時候,葉德嫺係你最唔能夠唔信既情況下講句咁既野。

王晶萬歲!9片萬歲!

係,我係好無聊的。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget