Sunday, May 27, 2007

肥膩學



我真係好鍾意呢張,不過呢張其實係上個禮拜的。



呢張就係尋日的,因為今日阿短要北上公幹,所以提早左一日。留意條amp線係新的,因為條贈品實在再不能接受,呢條雖然只要一舊水,起碼唔會低音變蜂音……本身冇林住買,但因為七筒非常例牌地遲非常大到,我就先行去買左呢條線先。

講到遲到,雖然我都唔係善男信女,不過真係一山還有一山高……(其實都唔係好嚴重,不過有水就當然抽到盡咁解,相比我果d約14:xx打波18:xx先至現身……)

我成日覺得阿短果個email係因為佢打錯字先變成咁。即係,一般人黎講,應該唔會有呢個問題,但短成就唔係。用我個名做例子丫,例如你見到我個email係uhong既,你會唔會覺得我係想打yhong打左隔離變左uhong先?

問題係短成係做得出呢d野架!打錯到reg埋之後先發覺。當然,我冇問佢,我要既唔係事實,我要既係我想佢係打錯字變成咁!

呢個會係一個好好既故事提材。

話說陳大文chan tai man reg email,本身打tman但打錯左做yman,但佢d朋友send email俾佢send哂去yman到。原來yman係一個女仔!(叫張淫敏 cheung yum man之類掛……)佢從呢班朋友既email對陳大文越來越熟悉,發現自己越來越了解呢個唔知乜水!終於有一日,陳大文發現佢d朋友send哂d email去yman,於是佢就同呢個yman聯絡,兩人由誤會開始,慢慢搭上了……如此如此……

如有雷同!全屬抄襲!邊個抄呢條橋既正契哥(woohoo!叫我契弟!)……唉,我好無聊。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget