Sunday, June 03, 2007

玩樂的一天

魔盜王後UNO大戰後卓羲。

完來greenbox已經有我愛台妹,又有Bohemian Rhapsody的。(一返到屋企又見報導話雷仲德抄歌了,今次正正係抄Bo-Rhap)

因為離開時已經係兩點幾,又走去答通宵小巴啦下。

我上四、五次無論搭邊部我一個人都係響祥華落。

但今次我見有人響和記落,我決定都係和記落。和記行返屋企其實比較快,應該可以快10分鐘,祥華行返黎要行成半粒鐘。但和記黎邊陰暗路窄就係事實來的,我都唔敢聽住歌行,留返d五感自用。

上一次係和記落都應該要以年計了。不過半夜咁樣一條友係街行,真係好舒服的。

而家喉嚨痛添呀下……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget