Sunday, March 25, 2007

本地新人女歌「星」

我係好膚淺的。

本地,唔係冇樣就係實力派架喇咩?即係,實力同外表係相對架嘛……

果件乜鬼吳雨乜唔係實力派黎架咩?仲要「好有實力」!

講真的,膚淺地睇,我真係覺得泳兒是「冇咁實力派」的,相對地啦下,不過聽落似乎都好過吳乜鬼。

真係慘,另外一位叫胡琳,唱落的確係仲好的,但我又覺得佢仲要「冇咁實力派」!但又李志剛好強調佢唱好多爵士樂,呢一首我就不太聽得出了,除左節奏比較swing之外……

本篇絕對與音樂無關,分類唔會歸入音樂類呀下。

嘩,頭先見到Chage & Aska。Aska提到之前係該會場開過演唱會,我都仲記得佢地開演唱會開場時Aska用廣東話:「希望大家今晚玩得開心d」。

嘩!仲要走個西城秀樹出黎,仲要唱音樂寅vs櫻井果次寅生抽中左果首!

呢個頒獎好低能。話日本樂壇對香港樂壇貢獻良多,又叫西城代表日本樂界接受呢個獎云云,真係隨你點講都得,下次我又上台代表為香港樂壇「奉獻良多」既北區港女群益會接受返個獎先,痴線。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget