Tuesday, March 20, 2007

萬綺雯

真係開心,其實我扮哂冇野,心裡暗爽。

支Bass我只係玩左三日……要真係夾Band仲有漫長既道路啊……

短成話,要做Steel,我自己比較喜歡The Steel或者The Steel Saints,簡稱SS,又可以化為Short Shing。

想當年,讀AD果陣無聊三人曾經吹過水話要夾Band的,個名就抄劉以達官立小學,改做後庭峰官立小學(真係不雅……但個名的確係我林的……)

但身邊冇鼓手,只有「拍結他手」。

唉。如果係我,一早間左間房出黎做Band房,一早學緊啦,駛鬼等到變萬綺雯先咩?

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget