Sunday, March 25, 2007

的確係我錯

我以為戰狼300個英文名係溫泉關戰役添,原來係「300」。

主角!拿!有冇人記得我睇完night at the museum講開阿提拉,話我睇過一套電視電影個阿提拉係好型的,原來!果個阿提拉就係300入要做李奧尼達國王果個呀下!佢另外一套我睇過既係德古拉2000,唔記得香港譯乜,佢做德古拉,但果陣我唔記得左隻德古拉係點!返而記得打德古拉之前係打三條女的,其中條女俾男主角剪左個頭!果條好似係一開波劫走德古拉果條女來的。(我以前睇好多鬼佬9片的!唔好似為我好少入戲院就好少睇戲!由LD年代我都唔知奉獻幾多我老豆既錢去租碟!)

佢仲做過擇日再死添,但呢套更冇印象。

露點女王黎講,做過有線播完又播既怪物片The Cave,呢套唔好睇的,但我成日轉台睇到Charlie死果到,果到係比較緊張的,而且見Charlie見招拆招又係靚女,以為都佢走得甩,點知都係要死,佢既死仲令全隊男人都好憤怒,亦令我轉台。

奸臣黎講,一套我都冇睇過……包括芝加哥……

最後冇死到既狄里奧,我一直覺得佢好熟口面,最終睇到大半我記起了,法拉默!波羅默之弟呀下,魔戒電影入面冇機會大顯身手(聽講小說法拉默形象好好,可惜電影分唔到時間俾佢),呢一套就總算比較好。

短成係咁話Captain係木馬屠城入面,又真係喎,但佢唔係奧德修斯喎!佢仲拍過聖女貞德添,但唔認得啦,呢套入面d男人好難認,又耐。

做型成個Iggy Pop咁果條友姓法斯賓達的!

完。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget