Monday, April 23, 2007

I'm not fool enough to think

you couldn't live life without me

Janie don't you bring your love to town - Jon Bon Jovi

呢個歌名好似錯文法咁,其實唔係,佢係Janie後面有一個逗號的。

但其實錯又點?It Don't Mean a Thing (If It Aint' Got That Swing),聽聞係爵士樂名曲啊,有心地錯要黎突出咁話。

有時我發現原來自己真係很天真的,會以為全世界都會好似我咁林。

當年陳水扁咁都能夠當選,我真係覺得難以置信的,我覺得我被世界欺騙了,我發現我可能只係生活係自己既幻像之中,我以為所有人都會對呢種肉麻當有趣、全世界都知道係謊言既謊言同我一樣絕對反感。

但原來明顯係大話既人,仲要自己係俾人呃果個,都會話「雖然係咁,但我覺得佢好可憐,都投返佢一票」「即使係咁,我含淚都要投佢!」

根本只係自以為而已。

記唔記得有一套爛片,阿叻、阿葛、雷頌德、快慢必果套,唔知整古乜乜物物,仲有睇挪威的森林既朱欣、LeeAnn、雷宇揚、馬蹄露等等,快必:「當一個人連自己連自己都呃唔到自己,係很慘的」。

我講緊乜,我唔知呀,或者是我自己呃自己,我以為所有人既思想都同我一樣吧……可能係我太蠢吧……

只可惜我既智力發展已經走到盡頭了。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget