Monday, April 30, 2007

I have had enough

還是彈下bass寫下歌吧……

我與這傢伙一樣感到很疲累了。

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

虧短成夠膽畫出黎,我敢講我用左手都畫得靚過佢。佢話係The Sentimental Animals的Band Tee,收檔啦,係要設計都係由我設計!(Friction既開始!!!)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

今是日欣賞的是The Who at Royal Albert Hall,我再一次確定我應該可以用十世既時間修練到John Entwistle既境界(仲要望第十世隻手好似the Ox咁大,d指節又要同佢一樣咁硬咁夠力……大家知唔知我d手指出左名軟,指公仲可以外彎90度)

竟然阿短同姐夫都問,點解有個咁後生既人!而佢地問既唔係Zak Starkey!而係Roger Daltrey!所以話有頭髮個人睇落都後生廿幾年……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget