Thursday, April 26, 2007

詩屎時事是屎詩

個標題好無聊。

其實係咁,我個MSN到有一位人兄好喜歡係personal message到寫詩的。

我雖然係抽水怪,但都未至於好挑剔,問題係,拿,我地先唔講格律,但即使係寫打油詩,我覺得都如果連基本既音樂性都冇,諗起黎完全唔順口,學李嘉欣話齋:「寫黎把X呀?」(抽一世的水)

我冇讀過文學(well,take過兩個non-major既course啦下),但其實詩呢樣野,要我做賞析我的確可以吹好多,問題係,我自己覺架姐,冇人話過係……其實你見d韻腳,本身就係好似一個起承轉合,基本上好多chord progress都係一樣,好似最簡單既I、V、IV、I,都只係類似既野,頭尾要夾,第三個要轉,咁就和諧中又有生動,又唔會返唔到屋企,唔會覺得好混亂。呢d真係唔學都感受到的。

果位人兄最近呢首都算可以,只係轉果到,彈錯chord囉……其他都冇乜好讚……

我又黎即興寫返首,而家12:22:3x...開始!

小時不識情人美
你說世間欠嫵媚
老來無妻也無後
母親大鬧你老味

完成時間12:28:50。

你睇,係就係核核突突又唔工整既打油詩,起碼順口丫。但連我有呢種功力(!)既人都不談此調……其實中文唔好真係唔好寫詩……畢竟詩呢尾野,要寫其實扭下小聰明已經得,但要寫完人地覺得好既就實在太難了……功力係要浸……但……基本功都冇真係好難浸到d乜出黎……

完。

(上面首詩個名?好明顯係「小你老母」啦下話……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget