Monday, April 02, 2007

我和Hey Jude有個約會

好奇怪,其實我又唔係特別喜歡Hey Jude。

但當年同beeyung合作的COMP342 project,就係合唱Hey Jude,合唱者,合成我們的聲音再唱也。

但最後其實只係兩把分辨不能的鴨仔聲……

而家The Sentimental Animals初試啼聲既都會係Hey Jude!(笑死我!講到好似好勁咁!)

不如考慮下將當年我寫果一段非常簡單既Counter Melody彈埋出黎,錄低佢,一面播一面同短城夾,有冇人想唱主音?(女性,年18-22,相貌出眾為佳,身材優秀者優先考慮) (woohoo!)

想當年,好彩beeyung寫左段鼓出黎姐,我真係完全唔識寫。

講開又講,上個禮拜五,亞視果個五舊水節目講哈利,竟然用Perfect Day做背景音樂!係呀!Lou Reed果首!仲要係Lou Reed版本!唔係群星版!

又去練下先。

題外話,和富大埔睇波團絕對唔係八萬五,雖然我冇提,但週末賽事我仍然係去足的。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget