Thursday, July 26, 2007

南華 vs 利物浦補飛

我身後有位哥仔,懷斯一入波:「Waow(留意拼法)!抵啦!呢一百蚊!淨係呢球都夠啦!」(不停重覆呢個point)我忍唔住同姐夫講:「不如俾一百蚊淨係睇呢一秒丫!」

之前李海強入自由球,「Waow!仲靚過懷斯啦!」(不停重覆呢個point)我再同姐夫講「李海強踢港甲架喎,你俾二十蚊就有得睇,係咪仲抵?」

當然,真相係殘酷既,李海強平時自由球射就成日射,但其實冇乜點入……呢廿蚊都係……

聽日原本話去,但傳說冇飛,取消了。

今次係我第一次坐南看台,如果我冇記錯,我次次入大球場都係座西看台,即係比較少上電視果邊,底層坐得最多,高層(港聯只有陸冠邦一個華人果年既賀歲杯)同中層(早排既烏茲別克)各一次,北看台就係上次利物浦訪港坐過一次。

沖涼先。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget