Wednesday, July 25, 2007

英超挑機盃

lunch時間收到姐夫電話,竟然叫我去睇,咁我當然去睇啦,有人去我又有乜所謂,去睇下南華都好!

又睇得似模似樣喎!迪天奴雖然冇係港甲時咁屈,但仍然做到hold波回波既工作,佢轉身動作同推波步頭既速度真係唔似一米八九同差不多二百磅!實在太強了!返而來頭好似好勁既前巴西甲/厄瓜多爾甲既巴路士暫時一般,佢睇資料身型同迪天奴差不多,但就唔似迪天奴咁倒三角咁fit,不過可能未fit的,見步頭都唔爽。

後防個沙域臣真係有184?我覺得大豪高佢好多!大豪資料都好似係寫185之嘛!但沙域臣包波很好,幾下都包得好準,輸十二碼感覺有少少不幸,動作礙眼但其實都係擔落去冇出手的,對比上季南華初段入果批中堅似乎更好(82年昨佢!仲後生過祖爾!)佢母會係巴乙既聖十字(如果有印象,南華上季中有一個外型成個李華度咁既防中基頓,對大埔時恰人後備龍入左個世界波,原來都係聖十字借返黎),上季降班,之前佢係外借左去葡超的!見有d人覺得上季尾既基斯好過佢,我覺得單睇呢一場佢好過基斯喎,佢包波好快好準,兩三下佢唔到已經死左……基斯除左身型好過佢,感覺上……

華人方面,李志豪打左針咁喎!其實今日南華都點唔到名邊個特別差,我估都係S祖利亞啦,不過呢件上季踢愉園風評一流,我估係港甲係夠用的。

唔,好期待開咧添!(港甲)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget